Фізична культура,
календарне планування 1 клас
календарне планування 1 клас
№
|
Дата
|
Т е м а
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої
підготовки учнів
|
|||
І
семестр
Теоретико-методичні знання |
||||||
1.
|
Фізична культура як сукупність різноманітних
фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я. Життєво важливі
способи пересування людини. Постава-як основа здоров’я.
|
має
уявлення про:
•
фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров’я;
•
значущість правильної постави;
називає:
• життєво важливі способи пересування
людини;
|
||||
2.
|
Режим
дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури.
|
має
уявлення про:
•
режим дня;
називає:
• предмети спортивного одягу та взуття;
|
||||
3.
|
Олімпійські
ігри.
|
має
уявлення про:
зародження Олімпійських ігор;
називає:
• де
і коли зародилися Олімпійські ігри;
|
||||
Вправи для активного відпочинку
|
||||||
4
|
1.Інструктаж з безпеки на уроках під час ігор високої
інтенсивності.
2. Вивчення правил гри «Слухай сигнал». |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
5
|
1.Комплекс ЗРВ і СВ на місці.
2.Закріплення правил гри «Слухай сигнал» |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
6
|
1.Комплекс ЗРВ і СВ на місці.
2.Вдосконалення правил гри «Слухай сигнал» |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
7
|
1.Комплекс ЗРВ і СВ на місці.
2.Облік з правил гри «Слухай сигнал» |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
8
|
1.Комплекс ЗРВ і СВ на місці.
2. Вивчення правил гри «Театр звірів». |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
9
|
1.Комплекс ЗРВ і СВ на місці.
2. Закріплення правил гри «Театр звірів». |
бере участь у рухливих іграх та застосовує
їх під час активного відпочинку;
дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
Вправи для оволодіння навичками пересувань
|
||||||
10
|
Життєво-важливі
способи пере -сування людини. Постава - як основа здоров’я. Режим дня.
Особиста гігієна. Спортивний одяг та взуття. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури.
Рухлива гра «Ой, у полі жито»
|
має уявлення життєво важливі способи
пересування людини;
про значущість правильної постави;
про предмети спортивного одягу та взуття;
бере участь у рухливих іграх |
||||
11.
|
Бесіда
«Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі
вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра “По
гриби”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
12
|
Бесіда
«Правила поведінки і безпеки на заняттях». Організуючі та загальнопідготовчі
вправи. Біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування. Рухлива гра
«Ой, у полі жито»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 30 м: старт; положення тулуба і рук; фінішування; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку; |
||||
13
|
Правила
т/б. Бесіда «Одяг і взуття для занять». Організуючі та загальнопідготовчі
вправи. Рухлива гра « Кіт і миша». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок
з притупуванням; галоп. Гра “По гриби”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
14
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг по дистанції. Рухлива гра
«Вовк і коза». Танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням;
галоп. Гра “До своїх прапорців»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг по дистанції; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп; бере участь у рухливих іграх |
||||
15
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м: старт;
фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “До
своїх прапорців»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 30 м: старт, фінішування; біг по дистанції дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
16
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на ЗО м; положення рук і
тулуба; фінішування; біг по дистанції. Рухлива гра “Ми
весела дітвора»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 30 м: положення рук, фінішування; біг по дистанції; бере участь у рухливих іграх |
||||
17
|
Правила
т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально
підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи
руками та положення ступні. Рухлива гра “Ми весела дітвора»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; «човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
18
|
Правила
т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально
підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи
руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; «човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку |
||||
10
|
Правила
т/б. Бесіда «Як правильно бігати і стрибати». Організуючі та загально
підготовчі вправи. Спритність: «човниковий» біг 4x9. Рухи
руками та положення ступні. Рухлива гра “Виклик номерів”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; «човниковий» біг 4x9: рухи руками та положення ступні; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
20
|
Правила
т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та
загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові».
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи. біг на ЗО м; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку; |
||||
21
|
Правила
т/б. Бесіда «Про режим дня». Організуючі вправи. Стройові та
загальнопідготовчі вправи. Швидкість: біг на ЗО м. Рухлива гра «Вовк у рові».
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи. біг на ЗО м дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
22
|
Правила
т/б. Бесіда «правила осо бистої гігієни». Організуючі впра ви. Стройові та
загально підготовчі вправи. Рухлива гра «Гречка». Танцювальні вправи: крок з
підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку; |
||||
23
|
Правила
т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально
підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух
-лива гра «Вудочка». Танцювальні вправи: крок з
підскоком; крок з притупуванням; галоп. Гра “Будиночки”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; нахил тулуба вперед з положення сидячи; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
24
|
Правила
т/б. Бесіда «Щоденник здоров'я». Організуючі вправи. Стройові та загально
підготовчі вправи. Гнучкість: нахил тулуба вперед з положення сидячи. Рух
-лива гра “Іподром”.
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; нахил тулуба вперед з положення сидячи; бере участь у рухливих іграх |
||||
25
|
Правила
т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Сила:
підтягування на низький перекладині. Рухлива гра “Іподром”,
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; підтягування на низький перекладині; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
26
|
Правила
т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність
«човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”.
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; «човниковий» біг 4x9 м; бере участь у рухливих іграх |
||||
27
|
Правила
т/б. Організуючі вправи. Стройові та загально підготовчі вправи. Спритність
«човниковий» біг 4x9 м. Рухлива гра “Горобці й ворони”.
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
28
|
Правила
т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м
(4x1 Ом). Рухлива гра “Горобці й ворони”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; «човниковий» біг 4x9 м ; (4х10м); бере участь у рухливих іграх |
||||
29
|
Правила
т/б. Організуючі вправи. Загально підготовчі вправи. «Човниковий» біг 4x9 м
(4x1 Ом). Рухлива гра “Ловіння мавп”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; стройові вправи; «човниковий» біг 4x9 м (4х10м); дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
30
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Біг на 400 і
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку |
||||
31
|
Правила
т/б. Бесіда «Про рівень фізичного розвитку молодшого школяра». Організуючі та
загально підготовчі вправи. Біг: 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху.
Рухлива гра «Садіння картоплі»
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; біг на 400 і 500 м: чергування вдиху і видиху; дотримується правил: рухливих ігор |
||||
Стрибкові вправи
|
||||||
32.
|
1.Інструктаж з безпеки на уроках під час виконання
стрибків.
2.Повторення т\в стрибків на місці з поворотами, з просування вперед, назад, в присіді правим і лівим боком. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
33.
|
1. Організуючі вправи.
2.Закріплення т\в стрибків на місці з поворотами, з просування вперед, назад, в присіді правим і лівим боком. 3.Спориівна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
34.
|
1. Організуючі вправи.
2.Вдосконалення т \ в стрибків на місці з поворотами, з просування вперед, назад, в присіді правим і лівим боком. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
35.
|
1. Організуючі вправи.
2.Облік з т \ в стрибків на місці з поворотами, з просування вперед, назад, в присіді правим і лівим боком. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
36.
|
1. Організуючі вправи.
2.Навчання т \ в стрибка на скакалці на двох ногах, по черзі. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
37.
|
1. Організуючі вправи.
2.Закріплення т \ в стрибка на скакалці на двох ногах, по черзі. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
38.
|
1. Організуючі вправи.
2.Вдосконалення т \ в стрибків на скакалці на двох ногах, по черзі. 3.Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем
|
||||||
39
|
Бесіда «правила поведінки та безпеки». Організуючі
та загальнопідготовчі вправи. Стійки та переміщення: стійка гравця в різних
іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху. Вправи з м'ячем:
ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та
ловіння його.
Гра “Хто влучніше?” |
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; виконує стійки та переміщення: стійка гравця в різних іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху; виконує вправи з м'ячем: ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та ловіння його; дотримується безпеки на уроках фізичної культури |
||||
40
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем малим :
тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою. Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; вправи з малим м'ячем : тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою; метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку; |
||||
41
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про
передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча
двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра “Хто
влучніше?”
|
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. |
||||
42
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами. Естафета з волейбольними м'ячами.
|
вправи з м'ячем:
поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя;
кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його;
|
||||
43
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами.
Естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
44
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами.
Естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
45
|
Інструктаж з безпеки під час виконання вправ
з м'ячем.
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в руки різними способами. Спортивная естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
46
|
Комплекс ЗРВ з м'ячами, стройові
вправи.
Закріплення т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
47
|
Комплекс ЗРВ з м'ячами, стройові
вправи.
Вдосконалення т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
48
|
Комплекс ЗРВ з м'ячами, стройові
вправи.
Облік умінь і навичок з т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
ІІ семестр
Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики
|
||||||
49
|
Бесіда
«Правила безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики». Організуючі вправи:
основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Загальнопідготовчі вправи:
вправи без предметів з імітацією,із скакалками. Розмикання приставними
кроками в колоні, у шерензі, у колі. Гра “Слухай
сигнал»
|
виконує:
основну гімнастичну стійку; шикування в шеренгу; загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією,із скакалками; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
50
|
Бесіда«Правила
безпеки та поведінки на заняттях з гімнастики» Ходьба: пересування на носках;
з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із
закиданням гомілки; стрибки на одній і двох ногах на місці. Акробатика: групування;
перекати у групуванні;перекат убік. . Гра “Слухай
сигнал»
|
виконує:
ходьбу: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки; стрибки на одній і двох ногах на місці. групування; перекати у групуванні; перекат убік. |
||||
51
|
Правила т/б. Організуючі
вправи: основна гімнастична стійка; шикування в шеренгу. Стрибки на одній і
двох ногах на місці. Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси.
Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Гра «Театр
звірів».
|
виконує:
основну гімнастичну стійку; шикування в шеренгу; стрибки на одній і двох ногах на місці; вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси; нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи |
||||
52
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загальнопідготовчі
вправи: вправи без предметів з імітацією. Вправи на положення тіла в
просторі: сіди, упори,виси. Нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у
висі лежачи. Гра «Театр звірів».
|
виконує:
шикування в колону по одному; загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією; вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси; нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи; |
||||
53
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Загальнопідготовчі
вправи: вправи без предметів з імітацією. Стрибки з просуванням. Танцювальні
вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп.Гра «Життя лісу»
|
виконує:
шикування в колону по одному; загальнопідготовчі вправи: вправи без предметів з імітацією; стрибки з просуванням; танцювальні вправи: крок з підскоком; крок з притупуванням; галоп. дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
54
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в коло. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ
ранкової гімнастики. Акробатика: групування;
перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра «Життя лісу»
|
виконує:
шикування в коло; загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики; групування; перекати у групуванні; перекат убік; бере участь у рухливих іграх та застосо вує їх під час активного відпочинку |
||||
55
|
Правила т/б. Організуючі
вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук.
Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики .
Рухлива гра «Життя лісу»
|
виконує:
шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук; загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
56
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у
сторони рук. Загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики.
Акробатика: групування; перекати у
групуванні; перекат убік. Гра «Літає – не літає»
|
виконує:
шикування в коло; розмикання на інтервал піднятих у сторони рук; загальнопідготовчі вправи: комплекс вправ ранкової гімнастики; групування; перекати у групуванні; перекат убік; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку. |
||||
57
|
Правила
т/б. Загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави. Рівновага
(гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим підніманням колін;
присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням
основної стійки. Рухлива гра «Літає – не літає»
|
виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави; рівновагу (гімнастична лава, низька колода): ходьбу з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
58
|
Організуючі
вправи: основна гімнастична стійка. Акробатика: групування;перекати у
групуванні;перекат убік. Рухлива гра «Літає – не літає»
|
виконує:
основну гімнастичну стійку; групування; перекати у групуванні; перекат убік |
||||
Правила
т/б. Ходьба: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з різним
положенням рук. Рівновага (гімнастична лава, низька колода): ходьба з високим
підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з
фіксуванням основної стійки. Рухлива гра “На
свої місця”
|
виконує:
ходьбу: пересування на носках; з високим підніманням стегна; з різним положенням рук; рівновагу (гімнастична лава, низька колода): ходьбу з високим підніманням колін; присідання з різними положеннями рук; зіскок вигнувшись з фіксуванням основної стійки дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
|||||
59
|
Правила
т/б. Загальнопідготовчі вправи: вправи для формування правильної постави. Акробатика: групування;
перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра “На
свої місця”
|
виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави; групування; перекати у групуванні; перекат убік; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку |
||||
60
|
Правила
т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для профілактики плоскостопості. Акробатика: групу вання;
перекати у групуванні; перекат убік. Рухлива гра “На
свої місця”
|
виконує:
загальнопідготовчі вправи для профілактики плоскостопості; групування; перекати у групуванні; перекат убік; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
61
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: основна гімнастична стійка. Біг з високим
підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із
закиданням гомілки. Стрибки з поворотом на 90 градусів.
Розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Рухлива гра «Швидко
стати в шеренгу»
|
виконує:
основну гімнастичну стійку; біг з високим підніманням стегна; з підніманням прямих ніг уперед і на носках; із закиданням гомілки; стрибки з поворотом на 90 градусів; розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку. |
||||
62
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному; Елементи акробатики:
групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра “Тихо-гучно”
|
виконує:
шикування в колону по одному; елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
63
|
Правила
т/б. Організуючі вправи: шикування в колону по одному. Елементи акробатики:
групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком. Рухлива гра
«Переліт птахів»
|
виконує:
шикування в колону по одному; елементи акробатики: групування (лежачи, сидячи),перекати в групуванні, перекид боком; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку |
||||
64
|
Правила
т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для формування правильної постави.
Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси. Нахил тулуба із
положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Рухлива гра “Секретне
завдання”
|
виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави; вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси; нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
65
|
Правила
т/б. Загально підготовчі вправи: вправи для формування правильної постави.
Вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси. Нахил тулуба із
положення сидячи, підтягування у висі лежачи. Рухлива гра “Секретне
завдання”
|
виконує:
загальнопідготовчі вправи для формування правильної постави; вправи на положення тіла в просторі: сіди, упори,виси; нахил тулуба із положення сидячи, підтягування у висі лежачи; |
||||
Стрибкові вправи
|
||||||
66
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Облік з т \ в стрибків на скакалці на двох ногах, по черзі. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
67
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Навчання т \ в вистрибування і зіскоку з гімнастичної лавки прогнувшись. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
68
|
Правила т/б. Організуючі
вправи.
Закріплення т \ в вистрибування і зіскоку з гімнастичної лавки прогнувшись. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
69
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Совершенствованіе т\в вистрибування і зіскоку з гімнастичної лавки прогнувшись. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
70
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Облік з т \ в вистрибування і зіскоку з гімнастичної лавки прогнувшись. Спортивная естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
71
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Навчання т\ в стрибка у довжину з місця поштовхів двох ніг. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
72
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Закріплення т \ в стрибка у довжину з місця поштовхів двох ніг. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
73
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Вдосконалення т \ в стрибка у довжину з місця поштовхів двох ніг. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
74
|
Правила
т/б. Організуючі вправи.
Облік з т\ в стрибка у довжину з місця поштовхів двох ніг. Спортивна естафета з стрибковими вправами. |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
75
|
Правила т/б. Організуючі вправи.
Підсумковий урок. Змагання на кращого стрибуна (через скакалку, у довжину з місця). |
дотримується правил: рухливих ігор та
безпеки на уроках фізичної культури
|
||||
Вправи для опанування навичками володіння м’ячем
|
||||||
76
|
Бесіда «правила поведінки та безпеки». Організуючі
та загальнопідготовчі вправи. Стійки та переміщення: стійка гравця в різних
іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху. Вправи з м'ячем:
ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та
ловіння його.
Гра “Хто влучніше?” |
виконує:
організуючі та загальнопідготовчі вправи; виконує стійки та переміщення: стійка гравця в різних іграх; пересування зі зміною швидкості і напрямку руху; виконує вправи з м'ячем: ловіння м'яча, що котиться по землі; підкидання м'яча двома руками вгору та ловіння |
||||
77
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем малим :
тримання м’яча, підкидання м’яча лівою і правою рукою. Метання м’яча у
вертикальну ціль з відстані 8-
|
виконує:
метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; бере участь у рухливих іграх та застосовує їх під час активного відпочинку; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури |
||||
78
|
Правила
т/б. Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем: поняття про
передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча
двома руками в позначку (мішень) та ловіння його. Рухлива гра “Хто
влучніше?”
|
виконує
вправи з м'ячем: поняття про передачу; ловіння та передача м'яча, що летить на рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його; дотримується правил: рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури. |
||||
79
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами. Естафета з волейбольними м'ячами.
|
ловіння та передача м'яча, що летить на
рівні обличчя; кидки м'яча двома руками в позначку (мішень) та ловіння його;
|
||||
80
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами.
Естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
81
|
Правила т/б.
Організуючі та загально підготовчі вправи. Вправи з м'ячем:
Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в
руки різними способами.
Естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
82
|
Правила т/б. Підкидання і ловля м'яча після відскоку від підлоги, передача м'яча з рук в руки різними способами. Спортивная естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
83
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Закріплення т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
84
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Вдосконалення т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
85
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Облік умінь і навичок з т\в підкидання і лову м'яча після відскоку від підлоги, передачі м'яча з рук в руки різними способами. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
86
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Нвчання передачам м'яча в парах, удари м'яча об підлогу, ведення м'яча на місці лівою і правою руками. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
87
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Закріплення т\в передачам м'яча в парах, удари м'яча об підлогу, ведення м'яча на місці лівою і правою руками. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
88
|
Правила т/б. Комплекс ЗРВ з
м'ячами, стройові вправи.
Вдосконалення т\в передач м'яча в парах, удари м'яча об підлогу, ведення м'яча на місці лівою і правою руками. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
89
|
Правила
т/б. Комплекс ЗРВ з м'ячами, стройові вправи.
Облік з т\в передач м'яча в парах, удари м'яча об підлогу, ведення м'яча на місці лівою і правою руками. Спортивна естафета з волейбольними м'ячами. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
Вправи для оволодіння навичками пересувань
|
||||||
90
|
Правила
т/б. Інструктаж з безпеки під час уроків на відкритому
майданчику.
Вивчення спеціально-бігових вправ на місці. Навчання техніки виконання ходьби різними способами з чергуванням з присіданням, нахилами. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
91
|
Правила
т/б.
Закріплення техніки виконання ходьби різними способами з чергуванням з присіданням, нахилами. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
92
|
Правила
т/б.
Удосконалення техніки виконання ходьби різними способами з чергуванням з присіданням, нахилами. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
93
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 100 метрів.. Навчання техніки виконання танцювальним кроках:
приставний крок убік, вперед, назад, крок галопу, польки.
Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
94
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 200 метрів.
Закріплення техніки виконання танцювальних кроків: приставний крок убік, вперед, назад, крок галопу, польки Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
95
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 300 метрів.
Удосконалення техніки виконання танцювальних кроків: приставний крок убік, вперед, назад, крок галопу, польки Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
96
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 400 метрів.
Повторення техніки виконання естафетного бігу 4 * 9 метрів. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
97
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 500 метрів.
Закріплення техніки виконання естафетного бігу 4 * 9 метрів. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
98
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 600 метрів.
Удосконалення техніки виконання естафетного бігу 4 * 9 метрів. Рухлива гра на розвиток швидкості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
99
|
Правила т/б. Чергування ходьби
і бігу до 600 метрів.
Навчання техніки виконання лазіння по гімнастичній стінці в різних напрямках, перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Повторний біг на 30 метрів з високого старту. Рухлива гра на розвиток витривалості. |
дотримується правил: рухливих ігор, естафет та безпеки на уроках фізичної
культури.
|
||||
Вправи для активного відпочинку
|
||||||
100
|
Правила т/б. Комплекс ЗРВ і СВ
на місці.
Закріплення правил гри «Театр звірів». |
дотримується правил: рухливих ігор та правил т/б
|
||||
101
|
Правила т/б. Комплекс ЗРВ і СВ
на місці.
Удосконалення правил гри «Театр звірів». |
дотримується правил: рухливих ігор та правил т/б
|
||||
102
|
Правила т/б. Комплекс ЗРВ і СВ
на місці.
Облік з правил гри «Театр звірів». |
дотримується правил: рухливих ігор та правил т/б
|
||||
103
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ і СВ на місці.
Облік з правил гри «Театр звірів». |
дотримується правил: рухливих ігор та правил т/б
|
||||
104
|
Правила т/б. Комплекс
ЗРВ і СВ на місці.
Облік з правил гри «Театр звірів». |
дотримується правил: рухливих ігор та правил т/б
|
||||
105
|
Підсумковий урок
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий